lang.1 Українською     lang.1 По-русски     Вход в кабинет    Регистрация
Всего 4218 компаний
Аренда выделенного сервера

Укрпочта, почтовое отделение № 1 (Винница-1)

Укрпочта, почтовое отделение № 1 (Винница-1) 17619
Адрес:
21001, г. Винница, просп. Коцюбинского, 30 на карте
Тел.:
(0432) 27-47-63
Web-адрес: отсутствует
Рубрики: Государство, Культура, Религия » Почтовые отделения
Новости Новости (0) | Товары Товары (0) | Отзывы Отзывы (8)

Отзывы (8):

Добавить отзыв
  1. №8 эля в 2013-08-10 23:08:13 написал(а):
    добрый день.В отделение почтовой связи № 20 Винница, ул. Леси Украинки, 12. Маеско Олена Олександровна не приняла у меня посылку,я спросила почему..ана мне ответила,что ана занята другим делом..и сказала приходите через 2 часа.Это вообще как называть можно..примите меры!
  2. №7 Алла в 2013-03-01 16:21:22 написал(а):
    Такого хамського відношення я не відчувала на собі ніколи в жодному із відділень Вінниці де мені прийшлося обслуговуватися. А обслуговувалася я з і в відділенні №18 і №20, і№32, і№8 і ще в декількох уже й не згадаю. Я отримую посилки до запитання і в жодному відділенні раніше так не трафаретили мізки як тут. Безпосередньо останній раз я зверталася на поштове відділення за посилкою 4 рази і тільки на 5-й мені віддали. Спершу у них була довгою технічна перерва, я держслужбовець, тому більше ніж свій обід в 45хв. потратити не можу, відпроситися з роботи-не відпускають. Іншим разом, після роботи в 18.30 не захотіли віддавати, т.я. каса уже не працює, приходьте вдень... 3-й раз мені не видали, т.я. я особисто пред'явила посвідчення зі своєї установи а не ПАСПОРТ!!!!!!!!!!!!!! 4-й раз з паспортом я відправила свого чоловіка, і йому також не дали посилку, так як її потрібно видавати лише особисто в руки!!!!! Та що ж це таке!!!!! Слободяник Наталія Миколаївна, яка є заступником начальника відділення сама особисто відмовила мені в телефонному проханні віддати чоловікові мою посилку, який стояв і принижувався тикаючи мій паспорт, довіреність від мого імені і свій документ, який засвідчує що ми подружжя. Навіть не задумалася вона про те, що наша організація тісно співпрацює з їхнім відділенням і надалі буде у нас співпраця, тобто ніякого людського чинника, тільки бюрократичне "НІЗЗЯ" і відчуття того, що вона вождь пролетаріату. Куди дивляться керівники, які галасливо заявляють бажання покращити роботу з людьми і нічого не роблять людям доброго назустріч?! Однозначно і безповоротно я більше не буду користуватися цим відділенням і не бажаю нікому такого відношення терпіти. у місті купа гарних відділень зв'язку, які завжди йшли на зустріч і віддавали мені посилки за будь-яким документом, і чоловікові віддавали, коли я не встигала забрати. Ці посилки нікому іншому не потрібні, так як при отриманні їх оплатити потрібно, вони не безкоштовно забираються.Хто захоче заплатити за те, що іншим не потрібне? А ще данне відділення спеціально не віддає посилки вчасно для того, щоб стягувати з людини потім гроші за зберігання. Моєму незадоволенню просто немає меж і терпіння. Буду на них скаржитися до Головного відділення. Це однозначно.
  3. №6 Игорь в 2013-02-16 19:19:25 написал(а):
    Я не згоден з тим, що перше відділення є найгіршим, навпаки... коли я звернувся на касу, що видає посилки: мене обслужили і проконсультували на вищому рівні. Про чекання впродовж 1,5 годин - це мягко кажучи неправда. Не думаю, що оператори більше години "точили ляси", поки їх дочікувались кілометрова черга клієнтів. Нормальне відділення - нічим не гірше за будь-яке інше у Вінниці.
  4. №5 Светлана в 2012-12-06 16:34:58 написал(а):
    Не знаю как в общем работа отделения, хочется надеятся на лучшее, (мы недавно переехали, на предыдущем никаких конфликтов не было). Но хочу сделать огромное замечание отделу где выдают посылки. Надо хоть немного с уважением и пониманием относится к людям. Была первый раз и больше желания нет. И я согласна,что начальству стоит обратить внимание, на каком уровне их персонал обслуживает клиентов.
  5. №4 Виктория в 2012-07-24 09:39:11 написал(а):
    Вчора вперше зателефонувала туди щоб дізнатися чи прийшла мені посилка. Відповіла спочатку дівчина молода,а потім взяла трубку якась "мегера"(по іншому не можна сказати) почала кричати що вони працюють до 7 годин (я телефонувала приблизно в 7.10 тому що не знала в скільки вони закриваються).Сьогодні піду забирати посилку...Перше враження найгірше!
  6. №3 Володимир Гуменюк в 2012-03-22 15:26:13 написал(а):
    В якійсь мірі я з вами згоден. Але сьогодні зателефонував запитати чи прийщла на моє ім*я посилочка, дівчина, начеб то Вікторія чи Віта, дуже мило зі мною поспілкувалась і все мені пояснила. Так що на таких людях як Віка чи Віта тримаєтся таке почтове відділення.
  7. №2 Надія в 2012-01-05 15:49:05 написал(а):
    Повністю підтримую думку Вікторії. Найгірше відділення у місті. На віконцях каси немає розпорядку роботи каси, проте постійно є повідомлення, про технічну перерву. Персонал грубо відповідає клієнтам, конкретних прізвищ сказати не можу так як бейджиків з прізвищем та посадою вони не носять, це перед усім стосується працівниці відділу відправки замовних листів. Невже керівництво не може прийняти відгуки громадян до уваги і вплинути на своїх працівників, або хоча б провести тренінги спілкування з клієнтами!
  8. №1 Виктория в 2011-10-14 18:42:09 написал(а):
    Первое отделение г.Винницы, является самым наихудшим отделением.Нигде нет такого хамского отношения к клиентам. Оформления отправки посылки можно ждать 1,5 часа.Вместо внимания к клиентам персонал будет сидеть и обсуждать своих знакомых. Очень много жалоб и в жалобной книге.Руководство тем не менее не старается улучшить работу данного отделения

Рейтинг винницких сайтов bigmir)net TOP 100