|
Українською По-русски | Вход в кабинет Регистрация |
Действовать! 9194 | |||
Адрес:
21000, г. Винница, Хмельницкjе шоссе, 122 [4 этаж]
|
Тел.:
(096) 532-82-32
|
||
Web-адрес:
|
|||
Что мы делаем? В чем заключается наша миссия? Мы делаем малый и средний бизнес Украины сильнее:
И мы делаем это лучше! Основатель и директор консалтинговой компании "Действовать!" Таисия Левченко - HR-консультант, более 7-ми лет практики в HR-сфери.Засновник первого в Украине Стратегического Клуба управленцев. Бизнес-тренер, более 6-ти лет тренинговой практики (специализация: обучение и повышение эффективности работы управленцев). Фасилитатор по системе ТОР, сертификат ICA. Наши проекты: |
|||
|
|||
Новости (4) | Товары (0) | Отзывы (0) |
Фото | Подробное описание | Период действия | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ВСТИГНИ ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ за старою ціною! РОБІТЬ свій БІЗНЕС СИЛЬНІШИМ!
І, що найважливіше, сьогодні місця ще є. Курс «НЕМАТЕРІАЛЬНА МОТИВАЦІЯ: практики, які не потребують грошей, але гарантують результат», який ми підготували на прохання наших постійних клієнтів і з величезною повагою і любов'ю до них! Курс, що побудований на прикладах реальних, живих, конкретних проблем, з якими наші клієнти-управлінці боряться кожного дня. КУРС, ПІСЛЯ ПРОХОДЖЕННЯ ЯКОГО НАШІ КЛІЄНТИ ТОЧНО ЗМОЖУТЬ ПІДВИЩИТИ ЕФЕКТИВНІСТЬ СВОГО ПЕРСОНАЛУ! Гарантовано! І, навіть, не витрачаючи на це коштів ;) Долучайтеся! Перше заняття заплановано на 17 вересня 2015 року (четвер). І, ЗА 2 МІСЯЦІ РОБОТИ ВИ ЗРОБИТЕ ДЛЯ СЕБЕ ОДРАЗУ 7 МЕГА-КОРИСНИХ РЕЧЕЙ: 1. зрозумієте чому, насправді ;), Ваші люди не працюють так ефективно, як Вам би цього хотілося 2. здивуєтеся, дізнавшись як Ви СВОЇМИ РУКАМИ змушуєте їх працювати гірше )) 3. дізнаєтеся що з цим робити. ЩО КОНКРЕТНО з цим робити. 4. здобудете безцінне вміння і відтренуєте ті навички мотивації своїх людей, які допоможуть Вашій компанії не лише вистояти в кризу, але й в рази зміцнити свою команду для довгострокового успіху Вашої компанії. 5. отримаєте повний комплект необхідних і апробованих схем, які зможете використовувати в своїй роботі одразу ж. Просто одразу ж! 6. забезпечите собі підтримку тренера протягом перших трьох місяців самостійної роботи по збільшенню ефективності Вашого персоналу 7. проведете 6 вечорів (18 годин :) ) в колі сильних і професійних колег-управлінців і познайомитеся з новими цікавими людьми з вашої сфери діяльності! ---------------------------------------------------------------------------------- ПРОГРАММАКУРСУ 1. Ставимо ціль. Визначаємо яка самеповедінка ваших підлеглих піднімає ефекивність вашої компанії. 2. Забираємо все те, що заважатиме. Розбираємося зі всім тим, що не дає Вашим працівникам працювати ефективно. 3. Опрацьовуємо обов’язкову теорію. Розбираємося, що, насправді, побуджує людей старатися працювати ефективно. 4. Аналізуємо можливості компанії. Шукаємо найкращі рішення на перетині того, що хочуть працівники і що може дати компанія. 5. Вивчаємо покроковий алгоритм створення ефективної системи нематеріальної мотивації. • Беремо на озброєння авторський, перевірений в реальній практиці алгоритм побудови ефективної системи нематеріальної мотивації. • Детально вивчаємо перелік необхідних дій та їх послідовність, для того, щоб робота в напрямку нематеріальної мотивації була вибудована системно і забезпечувала компанії суттєве збільшення прибутків. 6. Захищаємо випускні роботи. -------------------------------------------------------------------------------------------------- Комфортні вінницькі ціни: 3200 грн. Реєстрація та проплата до 18 вересня 2015 року (включно) 2 800 грн. Реєстрація та проплата до 08 вересня 2015 року (включно) 2 680 грн.- Реєстрація та проплата до 18 серпня 2015 року (включно) *(!) Включено вже абсолютно все – від канцелярії, кави, печива і роздаткового матеріалу – до ПОСТТРЕНІНГОВОГОСУПРОВОДУ. Маєте можливість, насправді, вигідно вкласти кошти! Інвестуєте гроші в себе, в свої вкрай важливі вміння і навички – і вони вже точно залишаться з Вами! Яка б там не була інфляція… ------------------------------------------------------------------------- ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ Ви можете одним з найзручніших для Вас способів: - заповнити електронну анкету: http://goo.gl/forms/YMwVKMltNx - звернутися до нас через соціальні мережі: https://www.facebook.com/diyaty.com.ua - зателефонувавши за одним з телефонів: +38 (096) 532 82 32; +38 (093) 884 72 57 (!) В наших групах завжди дуже обмежена кількість місць, через те, що працюємо з максимально індивідуальним підходом для кожного клієнта. (!!) Реєстрація участі в тренінгу є обов’язковою. (!!!) При реєстрації та проплаті до 18 серпня та 08 вересня для Вас діють спеціальні ціни ;) РЕЄСТРУЙТЕСЯ ВЖЕ ЗАРАЗ та робіть свій БІЗНЕС СИЛЬНІШИМ! P.S. ....найбільш вдала інвестиція під час кризи і непевності – інвестиція в себе! |
09.09.2015 - 09.09.2015 | ||||||||||||||||
УВАГА! Відкрито набір в ЧЕТВЕРТУ групу професійного Курсу "ОРГАНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ПІДБОРУ ПЕРСОНАЛУ ДЛЯ КЕРІВНИКІВ МАЛОГО БІЗНЕСУ".
✔ 2 МІСЯЦІ цілеспрямованої роботи. Перше заняття заплановано на 16 вересня (середа); ✔ 6 вечорів, проведених в колі сильних і професійних колег-управлінців; ✔ 18 аудиторних годин інтенсивної роботи з досвідченим тренером; ✔ повний комплект необхідних і апробованих схем, які можна використовувати в своїй роботі одразу ж. ✔ підтримка тренера протягом перших трьох місяців самостійної роботи з підбором персоналу ✔ безцінне вміння і відтреновані навички підбору персоналу, які допоможуть не лише вистояти в кризу, але й в рази зміцнити свою команду для довгострокового успіху Вашої компанії. Раді ознайомити Вас з програмою курсу: Модуль 1. Підбір персоналу, як система. Як має бути вибудувана система підбору персоналу, щоб всі процеси в ній були ефективними. З чого починати вибудовування процесів (їх реорганізацію). Про що обов’язково має знати, і що має враховувати керівник бізнесу, щоб зібрати, насправді, високоефективну команду. Модуль 2. Підбір персоналу – «за кадром». Як все працює, насправді. Яка логіка вибудовування етапів підбору є найбільш ефективною і що стоїть за успішністю кожного з її етапів. Про що має обов’язково подбати керівник і де йому варто перестрахуватися. Модуль 3. Канали і методи пошуку персоналу. Де брати толкових фахівців. Як зробити так, щоб, дійсно, було з кого вибирати. Як швидко знайти потрібного професіонала і не витрати на це ні копійки. Хитрощі для керівників, які здатні забезпечити їм відсутність проблем з пошуком персоналу. Модуль 4. Проведення співбесіди – абсолютно все, що керівнику варто знати про це. Розберемо «по кісточках» весь процес. Раз і назавжди ви навчитеся проводити співбесіду ефективно, оперативно і в задоволення. Більше того - детальну, покрокову схему роботи і всі інші необхідні зразки і формуляри ми Вам дамо з собою. Модуль 5. Перевірка рекомендацій. Основні моменти якісної адаптації. Як перестрахуватись, щоб не допустити в свою компанію потенційного афериста, ледаря, чи імітатора. Що конкретно зробити і як. Як, навіть, з найменшими ресурсами організувати новачку ефективну адаптацію так, щоб він почав приносити користь бізнесу якомога швидше. __________________________________________________ ;) Комфортні вінницькі ціни: 3200 грн. ➡ Реєстрація та проплата до 18 вересня 2015 року (включно) 2 800 грн. ➡ Реєстрація та проплата до 08 вересня 2015 року (включно) 2 680 грн. ➡ Реєстрація та проплата до 18 серпня 2015 року (включно) ❗ Включено вже абсолютно все – від канцелярії, кави, печива і роздаткового матеріалу – до ПОСТТРЕНІНГОВОГО СУПРОВОДУ. ------------------------------------------------------------------------- 5 причин, ЧОМУ варто скористатися нагодою і пройти цей бізнес-курс : 1. Ви можете пройти сильний курс для управлінців (з числа тих, які проходять, як правило, лише в Києві) - вдома у Вінниці, за регіональними цінами! 2. Курс адаптований саме під реалії і потреби малого бізнесу в регіонах! Попередні учасники курсу пересвідчились в цьому і готові поділитися з Вами враженнями. 3. Тренінг розрахований, на керівників бізнесу. Ви будете працювати в колі керівників і вникати в суть питання з точки зору власника, або директора компанії, а не його менеджера з персоналу. 4. Ви отримаєте перевірений і, насправді, дієвий інструментарій для подальшої самостійної роботи. Результат Ви відчуєте при роботі з першою ж Вашою вакансією! 5. Завдяки новим навичкам, Ви, однозначно, посилите свою конкурентоспроможність, збільшите ефективність своєї щоденної роботи і розмір прибутку. ----------------------------------------------------------------- ↘ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ Ви можете одним з найзручніших для Вас способів: ➡ заповнити електронну анкету: http://goo.gl/forms/ZOAHC4sxCz ➡ звернутися до нас через соціальні мережі: https://www.facebook.com/diyaty.com.ua ➡ зателефонувавши за одним з телефонів: +38 (096) 532 82 32; +38 (093) 884 72 57 !В наших групах завжди дуже обмежена кількість місць, через те, що працюємо з максимально індивідуальним підходом для кожного клієнта. !!Реєстрація участі в тренінгу є обов’язковою. !!!При реєстрації та проплаті до 18 серпня та 08 вересня для Вас діють спеціальні ціни ;) РЕЄСТРУЙТЕСЯ ВЖЕ ЗАРАЗ та робіть свій БІЗНЕС СИЛЬНІШИМ! P.S. ....найбільш вдала інвестиція під час кризи і непевності – інвестиція в себе! Маєте можливість, насправді, вигідно вкласти кошти! Інвестуєте гроші в себе, в свої вкрай важливі вміння і навички – і вони вже точно залишаться з Вами! Яка б там не була інфляція… |
04.09.2015 - 04.09.2015 | ||||||||||||||||
В чому суть? Програма курсу
1 модуль: HR-менеджер, як управлінець. Самодисципліна. Самоорганізація. Саморозвиток. Сила правильних уявлень про роль та місце HR-а в компанії. Зони відповідальності. Цінність, яку продукує HR для бізнесу.
Ми в соціальних мережах: https://vk.com/hrfactory - вконтакті https://www.facebook.com/events/486238728200142 - фейсбук Посилання на анкети: http://goo.gl/forms/BGR2d64x8z - для учасників http://goo.gl/forms/iLFm5PMQKq - для роботодавців |
03.07.2015 - 03.07.2015 | ||||||||||||||||
Начало курса 20 мая в 17:00.
ЗА 2 ТИЖНІ РОБОТИ ВИ ЗРОБИТЕ ДЛЯ СЕБЕ ОДРАЗУ 7 МЕГА-КОРИСНИХ РЕЧЕЙ:
1. зрозумієте чому, насправді ;), Ваші люди не працюють так ефективно, як Вам би цього хотілося 2. здивуєтеся, дізнавшись як Вмшти СВОЇМИ РУКАМИ змушуєте їх працювати гірше )) 3. дізнаєтеся що з цим робити. ЩО КОНКРЕТНО з цим робити. 4. здобудете безцінне вміння і відтренуєте ті навички мотивації своїх людей, які допоможуть Вашій компанії не лише вистояти в кризу, але й в рази зміцнити свою команду для довгострокового успіху Вашої компанії. 5. отримаєте повний комплект необхідних і апробованих схем, які зможете використовувати в своїй роботі одразу ж. Просто одразу ж! 6. забезпечите собі підтримку тренера протягом перших трьох місяців самостійної роботи по збільшенню ефективності Вашого персоналу 7. проведете 6 вечорів (18 годин :) ) в колі сильних і професійних колег-управлінців і познайомитеся з новими цікавими людьми з вашої сфери діяльності! ------------------------------------------------------------------------- ЗА ОСОБЛИВОЮ ЦІНОЮ: 2 150 грн. Включено вже абсолютно все – від канцелярії, кави, печива і роздаткового матеріалу – до посттренінгового супроводу. Маєте можливість, насправді, вигідно вкласти кошти! Інвестуєте гроші в себе, в свої вкрай важливі вміння і навички – і вони вже точно залишаться з Вами! Яка б там не була інфляція… ------------------------------------------------------------------------- 5 причин чому варто скористатися нагодою і пройти цей бізнес-курс : 1. Ви можете пройти сильний курс для управлінців (з числа тих, які проходять, як правило, лише в Києві) - вдома у Вінниці, за регіональними цінами! 2. Курс побудований на роботі з живими прикладами наших реальних клієнтів, і адаптований саме під реалії і потреби малого бізнесу в регіонах! 3. Тренінг розрахований на керівників бізнесу - Ви будете вникати в суть питання з точки зору власника, або директора компанії, а не його менеджера з персоналу - що вкрай важливо для власників бізнесу і надзвичайно інформативно для менеджерів. 4. Ви отримаєте перевірений і, насправді, дієвий інструментарій для подальшої самостійної роботи. Результат Ви відчуєте при роботі з першою ж ситуацією! 5. Завдяки новим навичкам, Ви, однозначно, посилите свою конкурентоспроможність, збільшите ефективність своєї щоденної роботи і розмір прибутку. ------------------------------------------------------------------------- ! В наших групах завжди дуже обмежена кількість місць, через те, що працюємо з максимально індивідуальним підходом, тому: ТЕЛЕФОНУЙТЕ, АБО ПИШІТЬ ВЖЕ ЗАРАЗ! тел. 096 532 82 32 P.S. ....найбільш вдала інвестиція під час кризи і непевності – інвестиція в себе! "ДІЯти!" консалтингова компанія Хмельницьке шосе, 122 (4 поверх) (096) 532 82 32 http://facebook.com/diyaty.com.ua Ми робимо малий та середній бізнес України сильнішим! |
12.05.2015 - 12.05.2015 |