Я й не думав, що тут справді допоможуть!Та коли я потрапив в ДТП,був в паніці, не знав що робити.Але відразу зателефонував в Автогард.Вони швидко приїхали, знають що робити, оформили європротокол, фотографували, забрали машину на своє сто і мою, і другого учасника, відремонтували.Я майже ні за що не хвилювався.
Все швидко, якісно та добросовісно.
Тепер я назавжди з автогардом ірекомендую всім своїм друзям.
№1СЕРГЕЙ в 2012-02-29 17:50:12 написал(а):
СУПЕР! ДАЖЕ НЕ ДУМАЛ ЧТО ЭТО РЕАЛЬНО. В СУББОТУ ПОПАЛ В ДТП - ВО ВТОРНИК УЖЕ ЗАБРАЛ СДЕЛАННУЮ МАШИНУ И ВЫМЫТУЮ! ОГРОМНОЕ ВАМ СПАСИБО. СОВЕТУЮ ВСЕМ!
У НИХ ЕСТЬ И БЕСПЛАТНЫЙ АСИСТАНС!
Не знаю, мне нравится сотрудничать с компанией и не жалуюсь!!!(кстати попробуйте обратится к Елене!!)
№1Yura в 2009-09-30 18:24:58 написал(а):
Кредо-класік ( про компанію загалом і без претензій до конкретного відділення) - НЕ РЕКОМЕНДУЮ! - при потребі реальних виплат - загрузнете на декілька місяців... і не гарантія, що щось получиться.
Застрахував авто в даній компанії. Наїхав на бардюр - поцарапав задній бампер.
Передзвоний на гарячу лінію НЕ З МІСЦЯ ПРИГОДИ, даї не викликав (за умовами договору повинен передзвонити з місця пригоди).
Передзвонив в межах години, чесно у всьому признався - запитався чи мені потрібно продовжувати процес у цьому випадку.
Стартанув процес:
1. два рази довозив копії документів;
2. підвозив машину, щоб вони могли поскладати свої звіти;
3. нічого не попереджаючи сказали привести рахунок для ремонту з сервісу;
(дані кроки зайняли 2 тижні - сервіс на другому кінці міста + пошук майстрів...)
4. далі днів 5 затведжували у локальному відділі чи сума не завелика;
5. 2-3 дні - вислати лист до банку, щоб отримати добро від них;
6. 4-5 дні - підтведження від банку;
7. висилання документів до Києва (1-3 дні);
8. 2 тижні розгляд в Києві;
9. результат: ВІДМОВА - причина: ПЕРЕДЗВОНИВ НЕ З МІСЦЯ ПРИГОДИ!!! :)
На запитання "Для чого вбили мій час, адже я зразу сказав, що дзвоню не з місця пригоди, сказали, що їм ПОТРІБНО БУЛО ПРОСТО ОФОРМИТИ СОБІ ВСІ ДОКУМЕНТИ".
Произошел страховой случай с клиентом Вашей компании. Когда мы пришли писать заявление о ДТП, к нам одна из сотрудниц отнеслась просто по-хамски!!!!!!!!!! (Миргородское отделение)Она заявила, что мы виновники ДТП, хотя суда еще небыло, и чтоб мы не рассчитывали на страховку. Вопрос-ПО КАКОМУ ПРВАУ НАС ОБВИНИЛИ, ВЕДЬ СУД ТОЛЬКО ЗАВТРА? У ВАС В КОМПАНИИ ТАКОЕ ОТНОШЕНИЕ К КЛИЕНТАМ ПРИВЕТСТВУЕТСЯ? ПОЧЕМУ МНЕ НЕ ПРИНЕСЛИ ИЗВИНЕНИЙ? БУДЕТ ЛИ РЕАКЦИЯ РУКОВОДСТВА?
Директору департамента урегулирования убытков
НАСК Оранта
Копаевой Т.А.
Заворотнюк Инны Викторовны
№ дела 16642
Заявление
Прошу предоставить информацию о точной дате выплаты страхового возмещения в сумме 6781-49 грн.по делу 16642, так как
Винницкая дирекция крайний срок выплаты назвала 25.04.2013г., но деньги до сих пор не перечислены.
Неоднократно я обращалась в Винницкую дирекцию, никакого вразумительного ответа не получила. Дирекция подтверждает наличие всех необходимых документов по этому делу, но ссылается на отсутствие денег или отсутствие работника, который может дать более точную информацию.
Прошу ускорить выплату по делу № 16642, дать ответ по данному запросу. В противном случае будет выставлен претензионный судебный иск.
С уважением, Заворотнюк И.В.
Отзывы (2):
Добавить отзывОтзывы (2):
Добавить отзывОтзывы (2):
Добавить отзывОтзывы (1):
Добавить отзывОтзывы (1):
Добавить отзывОтзывы (1):
Добавить отзыв