Українською По-русски | Вхід у кабінет Реєстрація |
Рекламне Питання | |
Web-адреса: http://www.OTVETIM.com.ua | |
Інформаційна служба "Рекламне Питання" створена для того, щоб компанії — споживачі рекламних продуктів або послуг, могли максимально оперативно і «безболісно» отримати повну і достовірну інформацію про пропозиції, що існують на ринку, за тематикою, що їх цікавлять. Чітка спеціалізація служби — реклама і споріднені їй напрями – дозволяють зосередити в одному місці максимум корисною і потрібною споживачеві інформації, позбавляючи його від довгих пошуків виробника рекламного продукту або послуги. Структура служби багатофункціональна. Вона суміщає в собі комунікаційні можливості телефонної довідки, інтернет-сайту, спеціалізованих періодичних видань, а також консалтинг-центру, де клієнт може отримати розширену консультацію з питань вибору засобів реклами і просування на ринку. |
Неодизайн | |
Web-адреса:
|
|
«Неодизайн» - одне з провідних підприємств у галузі сучасних рекламно-оформлювальних технологій на ринку України, яким виконано більше 12 тис. рекламних об'єктів по Вінниці, Вінницькій області та інших містах України. |
Неодизайн | |
Web-адреса:
|
|
«Неодизайн» - одне з провідних підприємств у галузі сучасних рекламно-оформлювальних технологій на ринку України, яким виконано більше 12 тис. рекламних об'єктів по Вінниці, Вінницькій області та інших містах України. |
Рекламне Питання | |
Web-адреса: http://www.OTVETIM.com.ua | |
Інформаційна служба "Рекламне Питання" створена для того, щоб компанії — споживачі рекламних продуктів або послуг, могли максимально оперативно і «безболісно» отримати повну і достовірну інформацію про пропозиції, що існують на ринку, за тематикою, що їх цікавлять. Чітка спеціалізація служби — реклама і споріднені їй напрями – дозволяють зосередити в одному місці максимум корисною і потрібною споживачеві інформації, позбавляючи його від довгих пошуків виробника рекламного продукту або послуги. Структура служби багатофункціональна. Вона суміщає в собі комунікаційні можливості телефонної довідки, інтернет-сайту, спеціалізованих періодичних видань, а також консалтинг-центру, де клієнт може отримати розширену консультацію з питань вибору засобів реклами і просування на ринку. |