Сегодня зашла в Еко- маркет на Юности !!!! Всегда знала что там все хамки и такое чувство собраный зброт Х-людей!!!(((( На ответ у меня кроме 100 грн ничего не было ! Я увидела такое перекошенные лица от всех кассиров !!(( и за моей спиной когда она подменивала , Она ещё смогла произнести :"Как меня достали и бесят эти люди!")) Вот и мой вопрос :" какого хера ив вообще тут работаешь !!!" Если тебя так все бесят !!!! Хамка ,неприятная девушка !!!! Больше туда небуду заходить !
№7Наталия в 2015-12-10 12:38:44 написав(ла):
Зашла Эко-маркете на Коцюбинского постоянно очереди на кассе, максимум работает 3-4 кассы, почему остальные касы не работают? Охранник хамят и позволяют повышать голос на покупателей. Я прихожу в магазин не для того чтобы на меня наорали. В отделе где продают соление нет щипцов товар берут руками. Примите меры.
№6Bogdan в 2015-03-11 09:52:59 написав(ла):
Доброго дня!
Хочу звернутись до керівництва "ЕКО".
До вищого керівництва і розповісти, що
робиться у Ваших магазинах. Точніше у
магазині Петро центр, у м. Вінниця, що
за адресою: проспект Коцюбинського 70.
Чому у Вас керують люди, які вважають,
що їм все дозолено - і вони можуть усе:
звільнювати людей майже нізащо?
Людина, яка знаходиться у свій законний
вихідний - відпочиває, а його викликають
на роботу - тому що старший грузчик
знову зачепився за чарку й не вийшов на
роботу. В разі відмови - цю людину
звільняють. А цьому пияці- все зходить з
рук, тому що він працює у директора на
дачі. Йому не дають ні листа на
звільнення, ні штрафів. А інших карають
за найменші проступки.
Чому начальнику охорони дозволено
кричати, принижувати, грубити та
погрожувати людям?
Чому він може собі дозволяти робочий
роман, а після його закінчення звільнити
робітницю з її посади? Та дозволяє собі
так вчиняти неодноразово.
Також п'янки на робочому місці - часто
його "зам" підміняв на роботі, тому що
начальник був не в змозі допрацювати до
кінця дня. Де він міг прийти на роботу о
22:00 та сидіти на порозі (магазин ще
працює) не випускаючи лудей додому. Де
неодноразово приходили його друзі і вони
випивали в машинах, які знаходились на
території магазину.
На підставі чого при звільненні лишають
людей F-2 без причин та пояснень?
ПРОШУ РОЗГЛЯНУТИ ДАНУ СКАРГУ І
ПРИЙНЯТИ ВІДПОВІДНІ РІШЕННЯ.
Інакше такий лист можна буде
прочитати у всіх мережах. Щоб люди
бачили куди вони ідуть працювати, і за
що їх мають у ЕКО-Маркеті.
№5Надежда в 2013-05-18 23:17:50 написав(ла):
18,05,2013 в 22,40 муж с ребенком 9 лет купили жаренные крылья. На вопрос о свежести продавец сказал что свежие, когда дома открыли пакет-вонь пропавшего мяса просто в моменте наполнил кухню. Это издевательство продавать пропавшее мясо. У меня дети склонны к энтэроколиту. На горячей линии куда я сразу позвонила сказали что звонок примут с 8,30 до 22,30. Так что завтра буду обращаться в соответсвующие инстанции,а продавцам и руководству желаю что бы их дети и внуки так жили как они поступают с нашими детьми!
№4Олександр в 2012-12-24 11:41:54 написав(ла):
Сьогодні, 24 грудня 2012 року, у Вінницькому магазині по проспекту Коцюбинського 70, об 11 годині ранку з девяти кас працювало тільки чотири, черга людей аж за прилавки. Біля жодної каси НЕ працює транспортер, про що наклеено скотчем папірці, "транспортёр не работает". Адміністратора і директора на робочому місці не було. Що це за сервіс, напередодні свят, чим займаються горе-керівники магазину????
№3well в 2011-02-09 13:40:31 написав(ла):
Для керівництва! Прохання звернути увагу на чистоту в маркеті по пр-ту Коцюбинського. Всьго один раз зайшовши втратила бажання зайти знову. Підлога на стільки брудна, що взуття прилипає до неї, "аромати" особливо у молочному відділі жахають, пахне цвілою сироваткою на кислому молоці. Цінники відсутні, порвані, брудні і розташовані не відповідно товарам. На касі не хочеться викладати товар на стіл - він не чистіший підлоги. І чому б до підібраного одягу працівників не додати пункт про вигляд їх облич - макіяж жіночої частини персоналу нагадує окружну дорогу. Задумайтесь, це ваші прибутки та репутація. Дякую за втрату симпатії до вас, буду відвідувати магазини де зразково додержані правила гігієни.
№2Наталия в 2011-01-09 13:09:54 написав(ла):
По тел.гар.линии отсутствует информация о наличии,стоимости товара,акциях.Покупателя культурно отправляют сходить пешком и посмотреть.Но покупатель с удовольствием пойдет в другой супермаркет,где уже по телефону дают полную информацию о товаре.Покупатель всегда прав!!!!!!!!!!!
№1Олеся в 2010-11-29 16:11:38 написав(ла):
В ЭКО-маркете в Мегамолле на кассе сидит необразованная пигалица,которая грубит и хамит,да ещё и кидается деньгами,персонал подобран плохо!!!А "горе-охранник" стоит и хлопает глазами.Мне не понравилось обслуживание.
хочу отметить Петракову Ирину (продавец хлебных изделий), негативное высказывание в сторону покупателей. нагрубила мне лично, была витрина грязная, Я ей сделал замечание а она в ответ мне ответила грубостью, внешний вид ее не соответствует продавца . я постоянный покупатель вашего маркета, и наблюдаю эту постоянную картину, прошу принять меры. г Сумы ТЦ Мануфактура
№1Анонім в 2010-09-01 21:57:12 написав(ла):
Сільпо на Привокзальній: Дякуємо за чудових працівників,які займаються м'ясом!!!!!!
Відгуки (8):
Додати відгукВідгуки (2):
Додати відгукВідгуки (1):
Додати відгук