lang.1 Українською     lang.1 По-русски     Вхід у кабінет    Реєстрація
Всього 4218 компаній
Аренда выделенного сервера

ДжіПіЕс Транспорт Контроль (GpsTransportControl)

ДжіПіЕс Транспорт Контроль (GpsTransportControl) 18138
Адреса:
21000, м. Вінниця, вул. Бевза, 34, оф.315 на карті
Тел.:
(0432) 50-78-47
(067) 129-69-49
Web-адреса: www.gps-transport.com
Впровадження системи GPS-моніторингу і контролю палива на Вашому підприємстві. Система призначена для оптимізації роботи транспортного парку, підвищення його ефективності та зменшення витрат на паливо
Рубрики: Авто, Мото, Вело, Авіа » Системи GPS-моніторингу автотранспорту
Фото
Новини Новини (1) | Товари Товари (4) | Відгуки Відгуки (0) | Написати листа Написати листа

Відгуки (0):

Додати відгук
Написати листа

Новини

Фото Детальний опис Період дії
ДжіПіЕс Транспорт Контроль (GpsTransportControl) Gps Transport Control запрошує до співпраці компанії що займаються або мають бажання займатися gps моніторингом транспорту на умовах партнерських відносин. 26.06.2012 - 26.07.2012

Товари

Тип Фото Назва товару Детальний опис Ціна Додано
Товар ДжіПіЕс Транспорт Контроль (GpsTransportControl) Ємнісний датчик рівня палива ДУ-03 Ємнісний датчик рівня палива ДУ-03 призначений для вимірювання рівня палива в баку автомобіля спільно з модулями датчиків палива ІС12 або ІС12Р2 і модулями ІС01, ІС02. договірна 26.06.2012
Товар ДжіПіЕс Транспорт Контроль (GpsTransportControl) Модуль индикації автомобільний ІСO7 Пристроєм, помітно підвищує функціональність роботи з бортовим GPS-обладнанням, є модуль індикації. Його установка не є необхідністю, однак рекомендована з метою спрощення взаємодії між водієм, диспетчером і автомобільним GPS-терміналом. Модуль індикації являє собою окремий блок, як правило, монтуємий в гніздо автомагнітоли. Він призначений для відображення даних про функціонування бортовий GPS-системи, виведення повідомлень диспетчера, а також голосового зв'язку при дзвінках з номерів, внесених в базу даних трекера. Модуль індикації дає можливість водієві посилати різні команди на центральний сервер, в т.ч., сигнал екстреного виклику і запит на сеанс голосового зв'язку. У сучасних моделях спілкування з диспетчером реалізується в режимі «вільних рук» - за допомогою гучного зв'язку або мікротелефонної гарнітури. Можливий і введення текстової інформації за допомогою клавіатури, яка підключається до стандартного роз'єму. Компанія GPS Transport Control за бажанням замовника включає в комплект бортового GPS-обладнання модуль індикації ІСO7 - один з кращих на сьогодні інтерфейсів між водієм і диспетчером. Ідентифікація персоналу проводиться електронним ключем iButton, що виключає доступ до термінального обладнання сторонніх осіб. У разі небезпеки або форс-мажорній ситуації водій має можливість відправити у диспетчерську тривожне повідомлення, причому зробити це можна не тільки в кабіні, а й за її межами, шляхом натискання кнопки на радиобрелока. Прилад має дружню панель виведення інформації та управління. На текстовому табло відображаються поточні показники роботи бортового GPS-обладнання, які можуть бути представлені в різних форматах і режимах. Для підтримки бізнес-логіки модуль індикації ІСO7 оснащений п'ятьма функціональними кнопками, призначеними для швидкого введення поточних дій або станів, наприклад, «вантаж доставлений», «прибув на місце» і т.д. Якщо від диспетчера приходить текстове повідомлення, фіксується факт і час його прочитання водієм зі збереженням даних в пам'яті, що може стати в нагоді при виникненні спірних ситуацій. Модуль індикації оснащений особливо надійним захистом від саботажу - дій персоналу, спрямованих на обман диспетчера, шляхом приховування або фальсифікації інформації. Вона включає в себе як механічну, так і програмну складову, що робить практично неможливим таємне втручання в роботу блоку. Додатково прилад має різноманітні корисні опції - звукову сигналізацію при перевищенні допустимої швидкості, можливість підключення зовнішніх пристроїв, наприклад ручного сканера штрих-коду, FM-радіоприймач і мн. ін Наше обладнання розраховане на експлуатацію в самих несприятливих ситуаціях без втрати ефективності, наприклад, при негативних, високих температурах і підвищеній вологості. Функціональні кнопки на передній панелі маркуються назвами відповідно до настройками, що визначають їх призначення. Модуль індикації ІСO7 є найкращим вибором, виходячи зі співвідношення ціна-якість, а також вітчизняних реалій експлуатації бортового GPS-обладнання. договірна 26.06.2012
Товар ДжіПіЕс Транспорт Контроль (GpsTransportControl) Компактний модуль (gps трекер ) ІС02 Дане обладнання призначається для сохранного оснащення багажу, носіння в кишенях одягу і установки всередині салонів легкових автомобілів. Переваги: Мінімальна вага і розміри (95 х 60 х 30) мм; Захист від саботажу і механічна міцність по відношенню до зовнішніх пошкоджень; SIM-карта, всі необхідні види антен, елементи живлення, встановлені усередині корпусу; Червона кнопка тривоги, оснащена спеціальним захистом від непередбачених натискань; Відсутність вимикача; GPS моніторинг Корпусний датчик розкриття; В режимі запису маршруту термін автономної роботи до 24 годин; Датчик удару, руху в усіх допустимих трьох площинах (3D); Опціональний вбудований мікрофон, що дозволяє прослуховувати обстановку; Підключення необхідної для голосового зв'язку гарнітури; Індикатор стану; CAN-шина для підключення додаткового обладнання; Підключення адаптерів датчиків палива (ІС12), ідентифікації водія (ІС37), модуля індикації (ІС07) полегшує обмін повідомленнями, адаптерів датчиків підрахунку пасажирів (ІС38), Режими охорони об'єкта без установки і підключення по датчику руху. договірна 26.06.2012
Товар ДжіПіЕс Транспорт Контроль (GpsTransportControl) Модуль (gps трекер ) ІС01 Даний вид обладнання призначається для установки на будь-який транспортний засіб, в тому числі і на автомобіль і автобус.Преімущества: Надійне кріплення на будь-який вид поверхні: композит, пластик, метал; Не потребує постійного обслуговування; Захищеність від можливого саботажу і небажаних втручань у роботу; Механічна міцність і герметичність (на корпус допустима навантаження до 400 кг); Мінімальне споживання від автомобільного акумулятора (при 12В менше 0, 05А); Всі елементи живлення і антени надійно укомплектовані всередині корпусу; В активному режимі безперервна робота від акумулятора більше 24 годин з одночасним записом маршруту та онлайн передачею даних (з використанням акумулятора з підвищеною ємністю запис можлива до 72 годин); Безперервний запис в енергонезалежну пам'ять будь траєкторії руху за 60 діб; Передача даних за запитом в режимі SMS, CSD, GPRS, а також на сервер; Можливість голосового зв'язку з водієм в режимі «вільні руки»; Можливість приєднання необхідної кількості датчиків (входи рахункові, аналогові, дискретні); CAN-шина для під'єднання додаткового обладнання; Підключення адаптерів датчиків палива (ІС12), модуля індикації (ІС07) для обміну повідомленнями, ідентифікації водія (ІС37), підрахунку пасажирів (ІС38); Простота підключення і установки; Технічний склад і характеристики; Автомобільного виконання мікрокомп'ютер Mitsubishi; GSM модем Class 10 E-GSM/GPRS 900/1800 з антеною (проізв. Wavecom); 12-ти канальний GPS приймач, з контролем справності антени произв. Trimble; Зовнішня і вбудована антена GPS; Годинники чинного реального часу; Індикатор (триколірний) стану; Клавіша завершення виклику / кнопка тривоги / відповіді; Датчик удару, нахилу в трьох площинах (3D); Температурний датчик всередині корпусу; Необхідні LIN / CAN порти, необхідні для приєднання зовнішніх пристроїв; USB порт гарантує підключення до комп'ютера; Звуковий вхід і вихід мікрофону; Усередині корпусних акумулятор, ємністю 1400мАч/1800мАч; Зарядний вбудований пристрій; Перетворювач живлення захисту, вбудований в корпус; Параметри Зовнішнє робоча напруга джерела живлення, від 7В до 36В Споживаний нормальний струм, не більше 0,05 А (при 13,6 В); Споживаний струм використовується режимом заряду акумулятора (не більше 0,5 А); Робочий часовий проміжок при 20 ° С: Від джерел внутрішнього харчування не менше 16 годин, 1400мАч 100% руху; Від джерел внутрішнього харчування не менше 24 годин, 1800мАч 100% руху; Від джерел внутрішнього харчування не менше 28 годин, 1800мАч 50% рух, 50% стоянка; Від джерел внутрішнього харчування не менше 52 годин, 3800мАч (окремі умови поставки, опція); Обсяг пам'яті даних 4Мбайт Запис параметрів траєкторій рухів; Обчислення похибок розташування не більше 16м, (90% часу); Обчислення сумарної похибки шляху не більше 3%, (90% часу); Обчислення шляхової похибки при русі по шосе, не більше 1,5%; Обчислення похибки дорозі, в міському робочому циклі, не більше 10%. Середній передається сумарний обсяг даних, який передається за добу руху: У робочому циклі міста (50 ± 10) кбайт; Під час руху по шосе (30 ± 10) кбайт. Скорочення витрат на GSM-роумінг: Серверне розклад роботи; Можлива підтримка (до декількох діб) встановленої сесії GPRS; Роздільна установка для різних мереж виходів на зв'язок; Тарифна база даних операторів у пристрої для вибору мережі; Роумінговий заборону з обраними GSM-операторами; Синхронний режим запису місця розташування. Експлуатаційні параметри: Робочий температурний режим від -20 ° С до +70 ° С; Робочий температурний режим, від -40 ° С до +70 ° С, крім GSM модему; Робоча вологість від 5% до 100%; Лакове захисне покриття електроніки (стандарт DEF-STAN 59/47). Збірка мобільних модулів (ІС01) проводиться на контрактних кращих виробництвах міста Києва, які мають багатомільйонним випуском всіляких виробів на рік і мають системні сертифікати якості ISO 9001. Для складання використовуються тільки брендові, якісні, імпортні комплектуючі, що пройшли вхідний контроль. 100% перевірку т вихідний контроль на підприємстві проходять всі готові вироби, про що в якості підтвердження в паспорті виробу робляться відмітки. Включаючи покупні компоненти, всі вироби покриваються захисним шаром лаку, набуваючи тим самим стійкість до проникнення вологи. На підприємстві ведеться обов'язковий облік кожної рекламації, необхідний для наступного внесення в технологічні процеси коректив, тим самим допомагаючи своєчасно виявляти і усувати можливі причини несправностей в процесі виробництва. договірна 26.06.2012