lang.1 Українською     lang.1 По-русски     Вхід у кабінет    Реєстрація
Всього 4211 компаній

ДІЯти!

ДІЯти! 3010
Адреса:
21000, м. Вінниця, Хмельницьке шоссе, 122 [4 поверх] на карті
Тел.:
(096) 532-82-32
Web-адреса: facebook.com/diyaty.com.ua

Що ми робимо? В чому полягає наша місія? 

 
Ми робимо малий та середній бізнес України сильнішим:
допомагаючи втілити в життя візії засновників,
розвиваючи потенціал керівників,
збільшуючи ефективність персонал-процесів.

І ми робимо це найкраще!

Засновник і директор консалтингової компанії "ДІЯти!" Таїсія Левченко - HR-консультант , більше 7-ми років практики в HR-сфері.Засновник першого в Україні Стратегічного Клубу Управлінців.

Бізнес-тренер, більше 6-ти років тренінгової практики (спеціалізація: навчання та підвищення ефективності работи управлінців). Фасилітатор по системі ТОР, сертифікат ICA.

Наші проекти:
Рубрики: Бізнес, Фінанси, Нерухомість » Консалтингові та тренінгові послуги
Фото
Новини Новини (4) | Товари Товари (0) | Відгуки Відгуки (0)

Відгуки (0):

Додати відгук

Новини

Фото Детальний опис Період дії
ДІЯти!
ВСТИГНИ ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ за старою ціною! РОБІТЬ свій БІЗНЕС СИЛЬНІШИМ!

І, що найважливіше, сьогодні місця ще є.

Курс «НЕМАТЕРІАЛЬНА МОТИВАЦІЯ: практики, які не потребують грошей, але гарантують результат», який ми підготували на прохання наших постійних клієнтів і з величезною повагою і любов'ю до них!

Курс, що побудований на прикладах реальних, живих, конкретних проблем, з якими наші клієнти-управлінці боряться кожного дня.

КУРС, ПІСЛЯ ПРОХОДЖЕННЯ ЯКОГО НАШІ КЛІЄНТИ ТОЧНО ЗМОЖУТЬ ПІДВИЩИТИ ЕФЕКТИВНІСТЬ СВОГО ПЕРСОНАЛУ! Гарантовано! І, навіть, не витрачаючи на це коштів ;)

Долучайтеся! Перше заняття заплановано на 17 вересня 2015 року (четвер).

І, ЗА 2 МІСЯЦІ РОБОТИ ВИ ЗРОБИТЕ ДЛЯ СЕБЕ ОДРАЗУ 7 МЕГА-КОРИСНИХ РЕЧЕЙ:

1. зрозумієте чому, насправді ;), Ваші люди не працюють так ефективно, як Вам би цього хотілося

2. здивуєтеся, дізнавшись як Ви СВОЇМИ РУКАМИ змушуєте їх працювати гірше ))

3. дізнаєтеся що з цим робити. ЩО КОНКРЕТНО з цим робити.

4. здобудете безцінне вміння і відтренуєте ті навички мотивації своїх людей, які допоможуть Вашій компанії не лише вистояти в кризу, але й в рази зміцнити свою команду для довгострокового успіху Вашої компанії.

5. отримаєте повний комплект необхідних і апробованих схем, які зможете використовувати в своїй роботі одразу ж. Просто одразу ж!

6. забезпечите собі підтримку тренера протягом перших трьох місяців самостійної роботи по збільшенню ефективності Вашого персоналу

7. проведете 6 вечорів (18 годин :) ) в колі сильних і професійних колег-управлінців і познайомитеся з новими цікавими людьми з вашої сфери діяльності!

----------------------------------------------------------------------------------
ПРОГРАММАКУРСУ


1. Ставимо ціль.
Визначаємо яка самеповедінка ваших підлеглих піднімає ефекивність вашої компанії.

2. Забираємо все те, що заважатиме.
Розбираємося зі всім тим, що не дає Вашим працівникам працювати ефективно.

3. Опрацьовуємо обов’язкову теорію.
Розбираємося, що, насправді, побуджує людей старатися працювати ефективно.

4. Аналізуємо можливості компанії.
Шукаємо найкращі рішення на перетині того, що хочуть працівники і що може дати компанія.

5. Вивчаємо покроковий алгоритм створення ефективної системи нематеріальної мотивації.
• Беремо на озброєння авторський, перевірений в реальній практиці алгоритм побудови ефективної системи нематеріальної мотивації.
• Детально вивчаємо перелік необхідних дій та їх послідовність, для того, щоб робота в напрямку нематеріальної мотивації була вибудована системно і забезпечувала компанії суттєве збільшення прибутків.

6. Захищаємо випускні роботи.
--------------------------------------------------------------------------------------------------

Комфортні вінницькі ціни:

3200 грн. Реєстрація та проплата до 18 вересня 2015 року (включно)                                                    
2 800 грн. Реєстрація та проплата до 08 вересня 2015 року (включно)
2 680 грн.-  Реєстрація та проплата до 18 серпня 2015 року (включно)

*(!) Включено вже абсолютно все – від канцелярії, кави, печива і роздаткового матеріалу – до ПОСТТРЕНІНГОВОГОСУПРОВОДУ.

Маєте можливість, насправді, вигідно вкласти кошти! Інвестуєте гроші в себе, в свої вкрай важливі вміння і навички – і вони вже точно залишаться з Вами! Яка б там не була інфляція…

-------------------------------------------------------------------------

ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ Ви можете одним з найзручніших для Вас способів:

- заповнити електронну анкету: http://goo.gl/forms/YMwVKMltNx
- звернутися до нас через соціальні мережі: https://www.facebook.com/diyaty.com.ua
- зателефонувавши за одним з телефонів: +38 (096) 532 82 32;  +38 (093) 884 72 57

(!) В наших групах завжди дуже обмежена кількість місць, через те, що працюємо з максимально індивідуальним підходом для кожного клієнта.

(!!) Реєстрація участі в тренінгу є обов’язковою.

(!!!) При реєстрації та проплаті до 18 серпня та 08 вересня для Вас діють спеціальні ціни ;)
РЕЄСТРУЙТЕСЯ ВЖЕ ЗАРАЗ та робіть свій БІЗНЕС СИЛЬНІШИМ!

P.S. ....найбільш вдала інвестиція під час кризи і непевності – інвестиція в себе!
09.09.2015 - 09.09.2015
ДІЯти!
УВАГА! Відкрито набір в ЧЕТВЕРТУ групу професійного Курсу "ОРГАНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ПІДБОРУ ПЕРСОНАЛУ ДЛЯ КЕРІВНИКІВ МАЛОГО БІЗНЕСУ".

✔ 2 МІСЯЦІ цілеспрямованої роботи. Перше заняття заплановано на 16 вересня (середа);
✔ 6 вечорів, проведених в колі сильних і професійних колег-управлінців;
✔ 18 аудиторних годин  інтенсивної роботи з досвідченим тренером;
✔ повний комплект необхідних і апробованих схем, які можна використовувати в своїй роботі одразу ж.
✔ підтримка тренера протягом перших трьох місяців самостійної роботи з підбором персоналу
✔ безцінне вміння і відтреновані навички підбору персоналу, які допоможуть не лише вистояти в кризу, але й в рази зміцнити свою команду для довгострокового успіху Вашої компанії.

Раді ознайомити Вас з програмою курсу:

Модуль 1. Підбір персоналу, як система. Як має бути вибудувана система підбору персоналу, щоб всі процеси в ній були ефективними. З чого починати вибудовування процесів (їх реорганізацію). Про що обов’язково має знати, і що має враховувати керівник бізнесу, щоб зібрати, насправді, високоефективну команду.

Модуль 2. Підбір персоналу – «за кадром». Як все працює, насправді. Яка логіка вибудовування етапів підбору є найбільш ефективною і що стоїть за успішністю кожного з її етапів. Про що має обов’язково подбати керівник і де йому варто перестрахуватися.

Модуль 3. Канали і методи пошуку персоналу. Де брати толкових фахівців. Як зробити так, щоб, дійсно, було з кого вибирати. Як швидко знайти потрібного професіонала і не витрати на це ні копійки. Хитрощі для керівників, які здатні забезпечити їм відсутність проблем з пошуком персоналу.

Модуль 4. Проведення співбесіди – абсолютно все, що керівнику варто знати про це. Розберемо «по кісточках» весь процес. Раз і назавжди ви навчитеся проводити співбесіду ефективно, оперативно і в задоволення. Більше того - детальну, покрокову схему роботи і всі інші необхідні зразки і формуляри ми Вам дамо з собою.

Модуль 5. Перевірка рекомендацій. Основні моменти якісної адаптації. Як перестрахуватись, щоб не допустити в свою компанію потенційного афериста, ледаря, чи імітатора. Що конкретно зробити і як. Як, навіть, з найменшими ресурсами організувати новачку ефективну адаптацію так, щоб він почав приносити користь бізнесу якомога швидше.

__________________________________________________

;) Комфортні вінницькі ціни:

3200 грн. ➡ Реєстрація та проплата до 18 вересня 2015 року (включно)
2 800 грн. ➡ Реєстрація та проплата до 08 вересня 2015 року (включно)
2 680 грн. ➡  Реєстрація та проплата до 18 серпня 2015 року (включно)
❗ Включено вже абсолютно все – від канцелярії, кави, печива і роздаткового матеріалу – до ПОСТТРЕНІНГОВОГО СУПРОВОДУ.

-------------------------------------------------------------------------

5 причин, ЧОМУ варто скористатися нагодою і пройти цей бізнес-курс :

1. Ви можете пройти сильний курс для управлінців (з числа тих, які проходять, як правило, лише в Києві) - вдома у Вінниці, за регіональними цінами!

2. Курс адаптований саме під реалії і потреби малого бізнесу в регіонах! Попередні учасники курсу пересвідчились в цьому і готові поділитися з Вами враженнями.

3. Тренінг розрахований, на керівників бізнесу. Ви будете працювати в колі керівників і вникати в суть питання з точки зору власника, або директора компанії, а не його менеджера з персоналу.

4. Ви отримаєте перевірений і, насправді, дієвий інструментарій для подальшої самостійної роботи. Результат Ви відчуєте при роботі з першою ж Вашою вакансією!

5. Завдяки новим навичкам, Ви, однозначно, посилите свою конкурентоспроможність, збільшите ефективність своєї щоденної роботи і розмір прибутку.

-----------------------------------------------------------------

↘ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ Ви можете одним з найзручніших для Вас способів:

➡ заповнити електронну анкету: http://goo.gl/forms/ZOAHC4sxCz
➡ звернутися до нас через соціальні мережі: https://www.facebook.com/diyaty.com.ua
➡ зателефонувавши за одним з телефонів: +38 (096) 532 82 32; +38 (093) 884 72 57

!В наших групах завжди дуже обмежена кількість місць, через те, що працюємо з максимально індивідуальним підходом для кожного клієнта.

!!Реєстрація участі в тренінгу є обов’язковою.

!!!При реєстрації та проплаті до 18 серпня та 08 вересня для Вас діють спеціальні ціни ;)

РЕЄСТРУЙТЕСЯ ВЖЕ ЗАРАЗ та робіть свій БІЗНЕС СИЛЬНІШИМ!
P.S. ....найбільш вдала інвестиція під час кризи і непевності – інвестиція в себе!


Маєте можливість, насправді, вигідно вкласти кошти! Інвестуєте гроші в себе, в свої вкрай важливі вміння і навички – і вони вже точно залишаться з Вами! Яка б там не була інфляція…
04.09.2015 - 04.09.2015
ДІЯти!

В чому суть?

Ідея проста, як і все геніальне:
- Майбутнім HR-ам ми даємо професійну підготовку
- Зацікавленим роботодавцям ми готуємо сильних фахівців -
І кожному з них ми гарантуємо, що у нас вони зустрінуться ;)!


Чому?

Це проект, на який нас надихнули наші клієнти – власники і директори вінницьких компаній. Так як саме вони, в свій час, просили нас знайти (привезти,  «народити», «дістати з-підземлі») толкового HR-а, оскільки роботи для такого спеціаліста вже дуже багато, а рівень підготовки претендентів, які відгукуються на оголошення – в більшості випадків дуже слабкий.

Звісно, ми пообіцяли їм допомогти, адже хороший HR– це дуже цінний спеціаліст для бізнесу. Це фахівець, який, насправді, здатен істотно посилити ефективність ресурсу персоналу і  значно посприяти  як короткостроковій, так і довгостроковій результативності бізнесу.

Більше того – ми пообіцяли втілитив життя спеціальну програму підготовки менеджерів з персоналу, яка дозволить повністю покрити сьогоднішні потреби вінницького бізнесу в HR-фахівцях.  Тож, «ФабрикуHR-ів» ми задумували як проект, де майбутніHR и і зацікавленіроботодавцізнаходять один одного.Пообіцяли – робимо! ;)


Яка є схема проекту?

1. Ми формуємо групу учасників навчальної програми з числа майбутніх HR-спеціалістів, які хочуть отримати достатньо знань і схем роботи для успішного старту в професії (а також, фахівців, які вже на сьогоднішній день працюють з людськими ресурсами, але хочуть вийти на новий рівень професійності)

2. Протягом 1,5 місяця вони проходять інтенсивне навчання (5 спеціалізованих модулів, 13 занять, 52 аудиторних години, 60 практичних завдань)

3. Вже, починаючи з другого модулю, до навчальної програми підключаються зацікавлені роботодавці, які, в якості запрошених гостей, приходять на заняття з тим, щоб з перших вуст відповісти на питання учасників групи, порадити їм, що потрібно робити для того, щоб стати затребуваним і високооплачуваним менеджером з персоналу. Крім того, під час таких бліц-зустрічей, роботодавці мають можливість вже на цьому етапі «придивитися» собі майбутнього співробітника, а слухачі, в свою чергу, можуть завчасно справити хороше враження на потенційного роботодавця.

4. Після проходження 5-ти модулів, всі учасники групи готують випускну сертифікаційну роботу. День захисту сертифікаційних робіт є кульмінацією всієї Програми, адже це не просто день підведення підсумків, але й день, коли більше 30-ти перспективних роботодавців міста Вінниця зберуться в одній залі, для того щоб послухати презентації випускників курсу і мати можливість одразу вручити тим з них, хто їм найбільше сподобається, запрошення на співбесіду і, в разі її успішного проходження – легкий старт в професії HR-менеджера!

Коли?

Перший історичний випуск підготовлених фахівців запланований на 28 серпня 2015 року! А це означає, що вже з 1 вересня вінницький бізнес отримає потужну ін’єкцію ефективності!Старт програми запланований на 15 липня. Наразі триває комплектація першої групи.

 
Програма курсу
 

1 модуль: HR-менеджер, як управлінець.  Самодисципліна. Самоорганізація. Саморозвиток. Сила правильних уявлень про роль та місце HR-а в компанії. Зони відповідальності. Цінність, яку продукує HR для бізнесу.

2 модуль. Компанія,  як складна відкрита система. Візія, місія, стратегія, цілі,цінності та принципи  роботи компанії, як основоположні моменти, від яких повинен відштовхуватися HR в своїй роботі. Організаційна культура компанії. Інтеграція в систему. Продуктивна співпраця.

3 модуль. Організація системи пошуку і підбору персоналу в малому та середньому бізнесі. Підбір персоналу «за кадром» - як все працює, насправді. Канали і методи пошуку персоналу – де брати якісний персонал.  Всі тонкощі грамотного проведення співбесіди. Перевірка рекомендацій – як правильно. Найважливіше, що потрібно знати, щоб вибудувати якісну систему адаптації персоналу.

4 модуль. Організація ефективної системи стимулювання персоналу при обмеженому бюджеті: системні практики, які не потребують значних затрат, але гарантують високий результат. Детальний покроковий алгоритм розробки системи і всі тонкощі його імплементації: від чого відштовхуватись, що брати до уваги, як перестраховуватись, де шукати ресурси, на чию підтримку розраховувати.

5 модуль. Оцінка персоналу та системний підхід при її проведенні.  Цілі та результати оцінювання персоналу. Розвиток персоналу, як стратегічний напрямок роботи. Міні-університет власними силами. Якісні комунікації – як зона постійної підвищеної уваги HR-а. Командотворення,  яке здатне реально сприяти більш ефективному досягненню бізнес-результатів.

Питання проплати:

1. Послуги сприяння в подальшому працевлаштуванні надаються безкоштовно (!)

2. Навчальний курс оплачується за наступною схемою:

Дата проплати Можливість поетапної оплати (!) Ціна за весь курс
до 3липня ділимо на 3 проплати протягом 2 місяців 2 750
4-8 липня ділимо на 3 проплати протягом 2 місяців 2 950
9-12 липня ділимо на 2 проплати протягом 2 місяців 3 200
13-15 липня тільки повна  3 400


3. Більше Ви ні за що не сплачуєте!  Ні за навчальні матеріали, ні за сертифікацію, ні за консультаційний супровід тренера протягом наступних 2-х місяців після закінчення курсу , ні за каву-чай-печеньки і милі дрібнички, якими Ви будете вдосталь забезпечені протягом всього навчання ;)

Як стати учасником програми, якщо Ви – зацікавлений роботодавець?

Вам достатньо відправити нам запит в довільній формі (бажано, в анкеті, що подана нижче, але, якщо Вам так буде більш зручно, то, можна і в телефонному режимі, і через одну з наших сторінок в соц. мережах).Далі ми з Вами зв’яжемося, уточнимо Ваш запит, зареєструємо Вас як учасника Програми і надішлемо Вам:

- інформаційний пакет роботодавця
- гостьове запрошення на одне з фінальних занять групи
- гостьове запрошення в сертифікаційну комісію на захист сертифікаційних робіт першого випуску «Фабрики HR-ів»

Далі, в проекті за Вами буде закріплений Ваш особистий менеджер з турботи про клієнтів, який максимально посприяє Вам в тому, щоб Ви могли здійснити оптимальний і обдуманий вибір фахівця, який потрібен саме Вам. Також, саме він буде допомагати Вам з адаптацією нового фахівця в Ваш колектив, протягом перших двох місяців його роботи.

*Якщо Ви не виберете собі спеціаліста з першого випуску групи, цей фахівець буде вести Вас далі, щоб Ви могли скористатися можливістю вибору серед учасників наступного випуску.

! Всі послуги для роботодавців надаються безкоштовно, адже ми зацікавлені, в першу чергу, в успішному працевлаштуванні наших випускників.

Як стати учасником програми, якщо Ви майбутній HR (або, якщо Ви вже працюєте за спеціальністю, але хочете вийти на новий рівень професійної майстерності)?

Для того, щоб потрапити на програму, потрібно буде:

1. Заповнити анкету:http://goo.gl/forms/BGR2d64x8z
2. Пройти мотиваційну співбесіду.

Саме мотиваційну, адже ми переконані, що в даному випадку, наявність попереднього досвіду за спеціальністю  - не головне. Головне – бажання , можливість і готовність працювати з таким непростим ресурсом, як людський ресурс, і вміння працювати на результат, а не задля процесу.  Тому найбільшу увагу будемо приділяти не наявному досвіду, а розвитку таких компетенцій, як:

• високий рівень EQ, психологічназрілість
• достатнійрівеньIQ, допитливість, постійне відчуття інтелектуального голоду
• проактивність, цілеспрямованість, орієнтація на результат, кмітливість
• системне мислення, вміння бачити окреме, як частину цілого
• висока вимогливість до себе, високий рівень самодисципліни і самоорганізації
• вміння надихати, вміння викликати в інших бажання діяти, внутрішній «драйв»
• інноваційність, творчий підхід, вміння забезпечувати результат при обмеженості ресурсів
• любов до життя, любов до людей, здорова любов до себе
• бажання, готовність і можливість працювати саме в галузі HR

Саме за позитивними результатами співбесіди претендент на участь в програмі буде зарахований на навчання: адже, хоч навчання  є платним, але ми не можемо дозволити собі включати в групу людей, які, завідомо, не зможуть по його закінченню працевлаштуватися за спеціальністю. І це обмеження ми вводимо як через повагу до особистого часу і зусиль учасників програми , так і через те, що ми дуже дорожимо нашим добрим ім’ям і авторитетом. Нам принципово важливо, щоб максимальна кількість наших випускників була невідкладно працевлаштована і демонструвала в роботі достойні результати. Це наша репутація.

І, пам’ятайте: дана програма має суттєві обмеження. 

Тільки для тих:

Хто хоче від життя більшого і готовий робити все, від нього залежне, щоб його мрії здійснилися!

Для тих, хто хоче працювати на улюбленій, цікавій, перспективній роботі і викладатися в ній на повну!

Для тих, хто хоче працювати з людьми! Хто хоче робити свій особистий вклад в те, щоб український бізнес ставав сильнішим, а Україна – піднімалася з колін і ставала кращою!

Для тих, хто хоче прожити достойне життя!

Заявки на участь в програмі приймаються до 12 липня, але процес прийому може бути зупинений значно раніше, в зв’язку з повною комплектацією групи.

 
Ми в соціальних мережах:
https://vk.com/hrfactory  - вконтакті
https://www.facebook.com/events/486238728200142 - фейсбук

Посилання на анкети:
http://goo.gl/forms/BGR2d64x8z - для учасників
http://goo.gl/forms/iLFm5PMQKq - для роботодавців
03.07.2015 - 03.07.2015
ДІЯти!
Початок курса 20 травня о 17:00.

ЗА 2 ТИЖНІ РОБОТИ ВИ ЗРОБИТЕ ДЛЯ СЕБЕ ОДРАЗУ 7 МЕГА-КОРИСНИХ РЕЧЕЙ:

1. зрозумієте чому, насправді ;), Ваші люди не працюють так ефективно, як Вам би цього хотілося

2. здивуєтеся, дізнавшись як Вмшти СВОЇМИ РУКАМИ змушуєте їх працювати гірше ))

3. дізнаєтеся що з цим робити. ЩО КОНКРЕТНО з цим робити.

4. здобудете безцінне вміння і відтренуєте ті навички мотивації своїх людей, які допоможуть Вашій компанії не лише вистояти в кризу, але й в рази зміцнити свою команду для довгострокового успіху Вашої компанії.

5. отримаєте повний комплект необхідних і апробованих схем, які зможете використовувати в своїй роботі одразу ж. Просто одразу ж!

6. забезпечите собі підтримку тренера протягом перших трьох місяців самостійної роботи по збільшенню ефективності Вашого персоналу

7. проведете 6 вечорів (18 годин :) ) в колі сильних і професійних колег-управлінців і познайомитеся з новими цікавими людьми з вашої сфери діяльності!


-------------------------------------------------------------------------

ЗА ОСОБЛИВОЮ ЦІНОЮ: 2 150 грн. Включено вже абсолютно все – від канцелярії, кави, печива і роздаткового матеріалу – до посттренінгового супроводу.

Маєте можливість, насправді, вигідно вкласти кошти! Інвестуєте гроші в себе, в свої вкрай важливі вміння і навички – і вони вже точно залишаться з Вами! Яка б там не була інфляція…

-------------------------------------------------------------------------

5 причин чому варто скористатися нагодою і пройти цей бізнес-курс :

1. Ви можете пройти сильний курс для управлінців (з числа тих, які проходять, як правило, лише в Києві) - вдома у Вінниці, за регіональними цінами!

2. Курс побудований на роботі з живими прикладами наших реальних клієнтів, і адаптований саме під реалії і потреби малого бізнесу в регіонах!

3. Тренінг розрахований на керівників бізнесу - Ви будете вникати в суть питання з точки зору власника, або директора компанії, а не його менеджера з персоналу - що вкрай важливо для власників бізнесу і надзвичайно інформативно для менеджерів.

4. Ви отримаєте перевірений і, насправді, дієвий інструментарій для подальшої самостійної роботи. Результат Ви відчуєте при роботі з першою ж ситуацією!

5. Завдяки новим навичкам, Ви, однозначно, посилите свою конкурентоспроможність, збільшите ефективність своєї щоденної роботи і розмір прибутку.

-------------------------------------------------------------------------

! В наших групах завжди дуже обмежена кількість місць, через те, що працюємо з максимально індивідуальним підходом, тому: ТЕЛЕФОНУЙТЕ, АБО ПИШІТЬ ВЖЕ ЗАРАЗ! тел. 096 532 82 32

P.S. ....найбільш вдала інвестиція під час кризи і непевності – інвестиція в себе!
"ДІЯти!" консалтингова компанія
Хмельницьке шосе, 122 (4 поверх)
(096) 532 82 32
http://facebook.com/diyaty.com.ua
Ми робимо малий та середній бізнес України сильнішим!
12.05.2015 - 12.05.2015