lang.1 Українською     lang.1 По-русски     Вхід у кабінет    Реєстрація
Всього 4184 компаній

Вінницьке трамвайно-тролейбусне управління (ВТТУ)

Вінницьке трамвайно-тролейбусне управління (ВТТУ) 18869
Адреса:
21036, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 29 на карті
Тел.:
(0432) 61-16-93 [тел]
(0432) 55-41-94 [факс]
Web-адреса: відсутня
Рубрики: Держава, Культура, Релігія » Державні установи, організації та підприємства
Фото
Новини Новини (0) | Товари Товари (0) | Відгуки Відгуки (34) | Написати листа Написати листа

Відгуки (34):

Додати відгук
  1. №34 Сергій в 2017-04-17 14:22:01 написав(ла):
    Я завжди мріяв стати водієм трамвая, але не розумію куди потрібно звернутися. Хто підскаже що для цього потрібно? Курси, навчання? З чого потрібно почати і куди піти (до кого звернутись), щоб в подальшому стати водієм трамвая? Дякую.
  2. №33 Тетяна в 2017-01-06 09:46:53 написав(ла):
    09.20 год. 06.01.17. Хочу подякувати за професійну роботу водія троллейбусу, серійний номер 032, який сьогодні, 6 січня 2017 року, працює на маршруті №1 ( ВПЗ-вул.Лугова). Водій встигає керувати троллейбусом та обілечувати пассажирів (салон без кондуктора). Приємно було спостерігати за роботою такої людини - толерантної та вихованої.
  3. №32 Андрій в 2016-12-19 19:04:07 написав(ла):
    19.12.2016 о 18.20 год. на зупинці по вулиці Театральна в напрямку вул. Київська, водій тролейбуса № 308 під час посадки пасажирів розпочав рух не дочикавшись поки зайдуть всі пасажири. Дверима прищемив мені руку та замастив верхній одяг. На моєму місці могла бути мала дитина або людина похилого віку. Щоб тоді могло бути???
  4. №31 Людмила в 2016-12-10 08:54:16 написав(ла):
    9 гудня 2016 року о 17 год.15хв. я зайшла у трамвай №572 на зупинці 40-річчя в сторону Барського автовокзалу. На вимогу кондуктора пред'явила посвідчення. Кондуктор почала кричати, що посвідчення недійсне. До речі кондуктор сказала, що в минулому вона контролер ( до речі у неї біле волосся) і випише акт про правопорушення. Кондуктор голосно кричала, ображала, принижувала людську гідність, перерікалась, мова була на "Жаргонах". Я інвалід з дитинства. Хворію з 5-го віку. Інвалідність встановлена з 1986 року. З 2010 року інвалідність встановлена довічно. Для потреби пред'явлю усі документи. Дуже прикро коли їдеш з роботи з колегами, з іншими людьми і вся увага звернута на тебе, коли тебе принижують, ображають, що у тебе фальшивий документ. Прошу розібратися у цьому питанні. Будь ласка проведіть бесіду, як потрібно спілкуватися з людьми, про етику поведінки. Адже кондуктор працює з людьми. Дякую!
  5. №30 Николай в 2016-12-05 19:26:06 написав(ла):
    Здравствуйте, на данный момент на улице -7 Интересует вопрос , почему (Швейцарский) трамвай N-326 ездит по 1 маршруту без отопления ?? Это холодильник на рельсах?? Или 3 гривны это всё равно для Вас не деньги ??
  6. №29 Роман в 2016-11-19 13:26:58 написав(ла):
    19 ноября 2016, в 12:15 возле остановки Шевченко, троллейбус №353 3-й маршрут обрызгал две коляски с годовалыми детьми... ни одно транспортное средство от урожая до Шевченка не ездит впритык бордюрам, чтобы лужи накрывали прохожих на тротуаре. Пожалуйста, примите меры к водителю этого троллейбуса, так управлять общественным транспортом нельзя... коляски и вещи детей забрызгало грязью... Все прохожие очень возмущались этим инцидентом... Водитель не достоин премии за такое отношение и вождение!
  7. №28 катя в 2016-10-30 00:00:33 написав(ла):
    Здраствуйте. Сьогодні, 29.10,2016, їхав по маршруту № 19 що відправився в 21.43 з вишеньки. Стався інцидент з кондуктором, який не прийняла службове посвідчення і вимагала виплати за проїзд (за 6 років це перший інцедент). Наголошуючи про зміни з 1-го жовтня ( про які немає нічого в ЗМІ, в інтернеті та на сайті ВТТУ), та показуючи листочок з розпичаткою і печаткою відділу кадрів (копією). Довожу до вашого відома, якщо печатка не "мокра" і не завірена нотаріусом - вона є недійсною, це просто бумажка не маючи ніякої юридичної сили. Я керуючись ст. 18 ч.2 п. 13 Закону Украини "Про державну кримінально-виконавчу службу" маю право на безкоштовний проїзд. Прошу Вас розібратися у цьому питанні.
  8. №27 светлана в 2016-10-07 13:17:50 написав(ла):
    срочно необходимо купить проездной ученический т/тр, не могу найти,подскажите где?067-506-58-48
  9. №26 Олена в 2016-09-29 15:37:41 написав(ла):
    Щойно їхала у тролейбусі за 6 маршрутом. Номер тролейбуса 317. На маршруті працює п'яний кондуктор(442), який не всім видає квитки після розрахунку і, коли йому пред'являють проїзний або пенсійний, відповідає, щоб пасажир запхав свій документ в дупу!!! Взагалі веде себе дуже агресивно.
  10. №25 Можарова Тетяна Іванівна в 2016-06-10 08:39:11 написав(ла):
    покупаю проездной автобус-трамвай почти 5 лет -еду со Старого города до остановки "Заболотного"(сразу после "Урожая")в связи с реконструкцией на пл.Гагарина удобнее ехать на троллейбусе -но у меня куплен проездной на месяц .Нельзя ли в тролейбусе маршрута до електромережи показывать проездной автобус -трамвай ?
  11. №24 Яна в 2016-05-31 23:25:07 написав(ла):
    Доброго вечора!Сьогодні на маршруті √19 Вишенька-Він.Хутори номер автобуса 0545АА о 06.50 працювала кондуктор,яка не вміє спілкуватись з людьми.Вона хамила, кричала, виганяла з автобуса, якщо не було мілких грошей, не приязно та повільно видавала квитки і всю дорогу з кимось з громадян сварилась.Така поведінка для працівників не допустима!Прийміть міри!Працівник повинен вміти себе тримати в руках!
  12. №23 Алла Андреевна в 2016-03-05 22:35:38 написав(ла):
    Сегодня вечером ехала в троллейбусе №3, кондуктор имеет личный номер 371. Я пенсионер по возрасту. Чтобы успеть сесть в троллейбус, пришлось немного пробежаться, в руках 2 пакета, запыхалась... Кондуктор приказным тоном потребовала показать пенсионное, я, немного отдышавшись, показала. Кондуктор вырвала его у меня из рук, я возмутилась, указала кондуктору, что в общении с пассажирами необходимо применять слова "спасибо, пожалуйста", на что получила ответ (дословно): "Закрий рота!" Считаю что работа с персоналом в компании находится на очень низком уровне, о чем свидетельствуют многочисленные негативные отзывы. Может, необходимо дополнительное обучение правилам хорошего тона или тестирование кандидатов при приеме на роботу.
  13. №22 Давид Маркович в 2016-02-21 15:21:05 написав(ла):
    Сьогодні їхав на тролейбусі №321 по 10 маршруту. Сів на Вішенці та й вийшов на Немирівському шосе. Весь цей час в кабіні водія стояла дівчина яка не тільки відволікала увагу водія, ай ще шось балакала по телефону...А водій, як Юлій Цезар встигала кермо крутити, балакати з дівчиною, та й ще розмовляти по телефону! Питання! Для кого написано "ЗАБОРОНЯЕТЬСЯ ВІДВОЛІКАТИ УВАГУ ВОДІЯ?"
  14. №21 Галина в 2016-01-29 18:32:37 написав(ла):
    Сьогодні, зайшовши до тролейбусу №6 о 9 годині (на зупинці Червоноармійській ),я оплатила за свій проїзд 2 грн. копійками. На що отримала репліку:"Це ви з мусорки їх вз`яли?!Щоб вам так давали!".------No Comment.------ Сподіваюся, що хоч якась бесіда проводиться з кондукторами, адже вони працюють з людьми щодня!!!
  15. №20 Павло в 2016-01-19 20:41:54 написав(ла):
    Здравствуйте! Обращаюсь к руководству ТТУ г Винница!Я и моя дочь сегодня 19.01.2016г вошли в троллейбус(серийный номер 209 маршрут № 15) на остановке ул Фрунзе. Отстояв всю службу в церкви на Великий праздник Крещение, очень замерзли и войдя в полупустой вагон чисто случайно я сел на место кондуктора (напротив своей дочери возраст 9 лет). В свою очередь кондуктор(женщина) подбежав к нам в грубой форме, повышая голос на меня громко выражаясь, что это ее место и я должен немедленно встать и пересесть. На, что я культурно и талерантно ответил: "А Вам уже срочно надо сесть на это кресло, ведь у Вас в вагон вошли пассажиры и их надо обилетить". На, что снова в грубой форме я услышал в свой адрес всякий вздор в повышенном тоне.Я пересел, но всю дорогу я слушал грубости и оскорбления, что я пьян и от меня идет запах алкоголя.На это я сказал, что пожалуюсь руководству! В ответ кондуктор объявила, что в любом случае меня сделает виноватым. Еще раз хочу напомнить, что я ехал с церкви со службы купаться в проруби и я абсолютно трезв. Мне как отцу и спортсмену было очень неприятно слушать оскорбления, а особенно моей дочери.Прошу Руководство разобраться в этом энцинденте. Выяснить кто из кондукторов работал в эту смену. Такие хамские и нездержанные люди не должны работать в сфере обслуживания.
  16. №19 Александра в 2015-12-16 23:37:45 написав(ла):
    Дуже прошу працівників ТТУ повідомляти громадян коли скасовуються якийсь транспорт,особливо трамваї,у Вінниці це дуже популярний та комфортний транспорт,та ставити альтернативні маршрути . Сьогодні 16.12.15 о 21:20 чекала на зупинці трамвай на електромережу ,не було ніяких об'явлень що до того,що транспорту не буде,навіть в інтернеті,через пів години запитала у кондуктора 4-го трамваю чи їдуть трамвай номер "1" ,мені повідомили,що йдуть ремонтні роботи тому трамваю не буде,а іншого транспорту теж не було, тому не залишилось іншого виходу як при мінусовій погоді йти до дому пішки! По дорозі на зупинках бачила не мало людей які розгублено чекали на трамвай.
  17. №18 Анна в 2015-11-16 13:04:10 написав(ла):
    Доброго дня. Хочу подякувати водієві маршрутного засобу №10 сполученням с.Агрономічне-Площа Гагаріна, номер машини 8877. Він буквально врятував нашу сімю від додаткових витрат. Дочка напередодні загубила шапку, водій залишив шапку і повернув дитині. Ще раз дякую. Світ не без добрих людей.
  18. №17 Вячеслав в 2015-09-22 17:38:39 написав(ла):
    Все добре і все влаштовує, а ті хто пишуть погані відгуки, то ви спочатку дивіться на себе.
  19. №16 Маргарита в 2015-09-22 14:32:21 написав(ла):
    Сьогодні їхала з дитиною тролейбусом №356 маршрут №5 Вишенька ЖД Вокзал. зайшли на зупинці і дитина побачивши вільне місце сіла це місце знаходилось зі сторони кабіни водія, тому я навіть не думала, що це місце кондуктора, тим паче що наліпки з написом немає. Тут підбігає кондуктор і грубо підвищеним тоном виганяє дитину. Те, що ми стояли їдучи з лікарні це нічого, але от те що дитина не зрозуміла чому так сталося і в неї покотились сльози тільки через тітоньку, яка невміє спілкуватись з людьми, це вже зовсім інша справа. Мені просто цікаво, якщо це місце твоє, то чи потрібно так себе вести з пасажирами(маленькими пасажирами)? Зважаючи на ці обставини дуже хочеться сподіватись, що хоч якась бесіда проводиться з кондукторами, адже вони працюють з людьми щодня!!!
  20. №15 Татьяна в 2015-05-29 12:11:37 написав(ла):
    Кондуктора матерятся и обзывают пассажиров. Не первый раз такое наблюдаю6 но сегодняшний случай меня откровенно обидел. Из-за того, что я, рассчитываясь за проезд, дала купюру номиналом 100 грн (меньше не было, а проездной забыла дома), кондуктор пробубнел ненормативные слова в мой адрес. И это человек, который работает с людьми. Это произошло сегодня в трамвае №5, который ехал с Электросети на Барское шоссе и в 10.35 доехал до остановки "Урожай". Неприятно, заплатив за проезд, слушать матерные слова в свой адрес!
  21. №14 Наташа в 2015-03-09 14:55:54 написав(ла):
    Скажіть, будь ласка, для кого чи для чого складається розклад муніципальних автобусів КП "ВТК". У вихідний день по маршруту Вишенька - Бучми № 24 взагалі автобуси не їдуть??? Вийшли у вихідний день з маленькою дитиною на зупинку за 20 хв. до відправлення автобуса по так званому "графіку" вихідного дня, Прочикали ДВІ ГОДИНИ (12.00-14.00) у мінусову температуру, ні автобуса ні маршрутки так і не було, змушені були повернутися. А тролейбуси як не дивно ПОРОЖНІ курсували один за одним Питання: для чого графік якщо він не діє? Скільки можна дурити людей і створювати їм незручності? Невже не можна хоча б раз на годину відправляти автобус на Хутори, там також живуть люди?
  22. №13 марина в 2015-02-25 20:56:36 написав(ла):
    доброго дня, шановне керівництво ТТУ! скажіть будь ласка, чи несуть якусь відповідальність кондуктори за свою хамську поведінку по відношенню до пасажирів? моя мама, пенсіонерка, хронічна сердечниця, сьогодні їхала після крапельниці тролейбусом № 7 з залізничного вокзалу десь о 12.30, всі місця в салоні були зайняті, мамі було дуже погано, крутилась голова, піднявся тиск, тому вона попросила кондуктора дозволити посидіти дві (!) зупинки на її місці! у відповідь ця особа почала мою маму лаяти і обзивати. Невже ми, пасажири, абсолютно безправні? я щомісяця плачу 1200 грн податку, щоб такі горе-бюджетники, які отримують свою зарплатню з, по суті, моїх грошей абсолютно безкарно порушували громадянсьrі права літніх людей? Про цей випадок я обов"язково повідомлю в усі міські друковані видання.
  23. №12 Катерина в 2015-01-08 10:05:43 написав(ла):
    Хочу розповісти про якість надання послуг ТТУ. Сьогодні, 08.01.15, 07.10год, зупинка трамваю р-к Урожай, маршрут №5, № трамваю 322 в напрямку Барське шосе. Я та ще одна людина, добігаєм до трамваю, двері закрились за останнім пасажиром 10-15 сек, але водій їх заблокувала і трамвай поїхав. На вулиці -17, вагон заповнений на 20%, слідуючого трамваю не було 20хв. Дуже хочеться запитати у водія: 1) 10-15 сек так вибили рух трамваю з графіку?; 2) вона завжди водій чи теж буває пасажиром? 3) що ми мали побажати їй простоявши 25 хв. на 17-тиградусному морозі? Дуже хочеться одержати відповідь на ці питання від керівництва ТТУ.
  24. №11 Катерина в 2014-12-02 20:58:58 написав(ла):
    Просимо Вас скоротити інтервал руху автобуса №19. Після того, як муршрут подовжили до Вінницьких Хуторів, інтервал занадто великий
  25. №10 Катерина в 2014-11-29 20:18:17 написав(ла):
    Мешканці В.Хуторів дуже задоволені продовженням мунуціпального автобусу №19. Просимо залишити графік руху автобуса та його марщрут незмінним!! Все дуже зручно і продумано.
  26. №9 Инна в 2014-09-11 01:23:03 написав(ла):
    СЬОГОДНІ я зіткнулась з дуже неприємною особою, кондуктором в тролейбусі 355. Ця неопрятна жіночка почала хамскі кричати на весь тролейбус, тому що я як студент 5 курсу, на початку вересня не маючи на руках ще студенський, який видають на початку жовтня, вимагала щоб я платила за проїзд, тому що мій проїзжний квиток " студенський" без самого студенького квитка не діє. З собою є довідка з місця навчання, зі всіма підписами, печатками та направленням безпосередньо для ТТУ, їй ця довідка не підходить. В ЗАГАЛЬНОМУ крик, шум, гам, всі спроби мене витолкатиз тролейбуса, це були жахіття. Ця тітонька почала кричати, хоча я урівноважено з нею спілкувалась. На вимогу предьявити жетон, я отримала відповідь, що їх ще не видали, але ж як так в мене також є посвідчення, але волею пані кондуктора це не влаштовує.... отже на студеньському квитку написано, що він діє з 1 вересня, отже я законним чином маю право придбати проїздний квиток з тимчасовим посвідченням. Так не хочу сваритись, але хочеться підняти всіх на голову заради цієї тітоньки, мені здається їй пора на лікування, я навіть пропонувала їй 2 гривні, щоб вона їх потратила на курси для психічно хворих, щоб підлікували її.
  27. №8 Ольга в 2014-08-27 08:23:30 написав(ла):
    організуйте, будь-ласка, розклад руху автобуса 19 (яким замінено маршрутку 19а), а також хотілось би дізнатись місця зупинок автобуса. Так як неприємно коли проходиш півкілометра до звичної площадки-зупинки навпроти повороту на хутори (в сторону зупинки Чехова), а автобус, не реагуючи на сигнали зупинитись, проїжджає повз!
  28. №7 Тетяна в 2014-07-23 14:29:34 написав(ла):
    Звертаюся із проханням до Вас.Вчора 22.07.14 був втрачений гаманець(бумажник) чорного кольору з водійськими правами,студентським квитком, банківськими картками та з певною сумою грошей в тролейбусі №4,який прямував у напрямку Тяжилова.Можливо хтось із співробітників чи посторонніх знайшов,будь ласка,поверніть за винагороду.Бо ж зараз так важко відновити документи.Дякую Вам за розуміння.
  29. №6 Сергій в 2014-06-12 20:23:10 написав(ла):
    12,06,14р. кондуктор троллейбуса №266 маршрут №13.Будучи на робочому місці,знаходилась в темних окулярах , жувала жуйку щей по мобільнику розмовляла- обічуючи пасажирів.НЕ ПРИЕМНО.
  30. №5 Алла в 2014-05-30 19:37:32 написав(ла):
    Хочу высловыты обурення роботою водія автобуса 0665,який 30.05.2014. їхав по маршруту №24.О 16-10 на слідуючій зупинці після лісу водій ігноруючи людей які вийшли на зустріч автобусу,не мали змоги махнути рукою, тому що тримали зонтики і сумки,протягнув 10 метрів від зупинки, і ми змушені були бігти по калюжам доганяючи автобус. На обурення людей водій огризався, кажучи що наступного разу зовсім не остановиться. То ми просимо ,щоб наступного разу цего нахабного водія на нашому маршруті не було.
  31. №4 Валентина в 2014-02-27 17:57:27 написав(ла):
    Прошу Вас провести профілактичну бесіду або прибрати з кіоску з продажу проїзних квитків, що на Пл.50-річчя Перемоги, хамовиту пані, яка жодного разу не продала проїзного квитка без інцидентів та зіпсуваного людського настрою!!! Проте, хочу висловити велику вдячність жіночці з аналогічного кіоску, що біля Макдональдсу!!!
  32. №3 Ігор в 2014-02-13 22:08:24 написав(ла):
    Хочу висловити невдоволення кондуктором(хлопець років 25-30) тролейбуса № 354 (6 Зал.Вокзал - Мем.Визволення). По перше через слухання музики в навушниках не помітив як я пред'явив йому проїзний , та на повишених тонах вимагав ще раз пред'явити. По друге висловлювався негативно в сторону моєї дівчини, цитата "а ви дівчино угомоніть свої емоції" при чому сам розмовляв далеко не пристойно! Прошу провести виховну роботу зі своїм працівником! Дякую!
  33. №2 Александра в 2013-01-19 10:21:04 написав(ла):
    Хочу выразить свое недовольство кондуктором троллейбуса № 3 (№270 - 19.01.2013 г. утренняя поездка) - впервые вижу, чтоб кондуктор не хотел принимать мелочь, так мало того она еще и нахамила ... такого высокомерия еще не встречала.
  34. №1 Ірина в 2011-03-23 14:41:32 написав(ла):
    Хочу висловити незадоволення роботою водія Вінницького ТТУ №257 (4 маршрут). Сьогодні з вини водія трамваю я запізнилась на роботу на пів години, через що мала великі неприємності. Виникають великі сумніви з приводу того, чи має водій трамваю не відчинити двері, якщо попереду здійснюються ремонтні роботи трамвайних ліній, адже трамвай зупинився біля світлофору?! Водій трамваю просто ігнорувала прохання пасажирів відкрити двері. Як результат - догана на роботі і поганий настрій.
Написати листа
captcha

Бершадь в інтернеті